Ieškoti
Šiuo metu forume
Iš viso dabar vartotojų 1:: 0 registruotų, 0 slaptų ir 1 svečių Nieko
Daugiausia vartotojų (97) buvo Pir. 10 07, 2024 1:50 am
Latest topics
Top posting users this month
No user |
Kovos sistema: Statsai
13 zona :: Pagrindinis :: Pranešimai
Puslapis 1 iš 1
Kovos sistema: Statsai
Statsai
Statai - tai veikėjų bruožų matavimas pagal eilinį žmogų. Pradedant visi gauna po vienodą skaičių statų, kuriuos gali laisvai išskirstyti į tris bruožus. Tai yra Jėga, Greitis ir ištvėrmė. Taip pat dar yra ketvirtas bruožas, tai Mutacija. Bruožai neturės matematinės įtakos pačiam RP. Žmonės nebus priversti kiekvieną kartą skaičiuoti. Autoriai tiktai turės atsižvelgti į status lyginant veikėjus. Po RP temos, adminai skaičiuos taškus ir parašys autoriams. Gaunamų taškų skaičius priklauso nuo statų laikimosi. Vertintojas gali skirti kelis papildomus taškus už originalumą, įdomumą ar pan.
Nauji veikėjai
Visi nauji veikėjai gauna vienodą skaičių taškų - 24. Šiuos taškus galima išdėlioti kaip nori, tačiau bent vienas taškas turi egzistuoti bruožuose. Vieno taško persvara neturi didelės įtakos, bet ji vis tiek egzistuoja. Šiuos statsus reikia parašyti tarp parašo ir šitame forume
PVZ:
Jonas turi 24 taškus ir yra greičio demonas. Jo autorius nusprendžia padaryti ženklią greičio persvarą. Jo statsai atrodo taip:
Jėga - 4
Greitis - 14
Ištvermė - 6
Ir Mutacija, kurios negalima kelti pačiam: 8
Jėga
Jėga yra žmogaus raumens tvirtumas. Būtent jinai nustato smūgių stiprumą bei pakeliamą svorį. Jėga dominuoja priešininkus ir siekia užbaigti kuo greičiau. Tačiau be kitų bruožų, veikėjams gali sunkiai sektis pataikyti į priešininkus. Šis bruožas taip pat sieja ir galimybė laikyti, gniaužto stiprumą.
2 ~Silpnas. Tai jėga, kuri egzistuoja vaikuose ar traumuotuose pacientuose. Su tokia jėga, kažin ar būtų įmanoma pakelti daugiau nei 30kg. Smūgiai yra išties silpni, ir nelabai daro žalos.
5 ~Vidutiniškas. Tai normalaus vyro jėga.
10 ~Stiprus. Tai stiprus žmogus, panašus į karį ar juodą darbą dirbantį žmogų. Toks asmuo lengvai gali kilnoti 100kg. Daugiausia gali apie 130kg. Smūgiai kerta kaip lengvasvorio boksininko ar gatvių mušeikos. Smūgiai gali perlaužti lentas ar plyteles.
30 ~Galiūnas. Tai svorio kilnojimo sportininkas, kuris gali iškelti 200kg. Jo smūgiai prilygsta oriniui pistoletui. Jie sugeba pradurti betoną ar medį.
50 ~Superžmogus. Tai jėga peršokusi žmogiškumą. Jie sugeba perlenkti storą pluoštą metalo ir jų smugiai prilygsta automatui. Jie jau sugeba perduti tvirtas sienas, pilnus medžius ir iki 5 centimetrų storio metalą.
75 ~Milžinas. Tikras jėgos simbolis. Veikėjo jėga prilygsta milžinui. Jo smūgiai prilygsta patrankoms, medžiai krenta kaip šakos, didelį akmenys skaldomi, kaip su kūju. Reikia daugiau nei 15cm storio metalo, kad sulaikyti tokį žvėrį
Greitis
Greitis nustato kaip vikriai veikėjai juda ant žemės, bei kitose erdvėse. Tai taip pat nustato bėgimo bei reakcijos greitį. Tačiau reikia turėti galvoje, kad greitis be kitų bruožų galioja trumpai ir be tikros žalos. Greiti kovose naudoja išvengti smūgių ir smūgiuoti taikliau.
2 ~Lėtas. Tokie veikėjai paprastai turi viršsvorį, susižeidę kojas ar tiesiog per trumpas. Jų jūdėsiai tingūs ir lengvai nuspėjami
5 ~Vidutiniškas. Tai įprasto vyro greitis. Jie lengvai matomi ir nesunkiai nuspėjami.
10 ~Greitas. Tai sportininko greitis. Jie juda greitai ir tvarkingai, jie jau sugeba išvengti paprastų atakų. Vidutinis išlaikomas greitis gali siekti iki 30km/h
30 ~Bėgikas. Tai čempiono tipo žmogus. Jo greitis laibai vikrus ir paprasti žmonės sunkiai įžiūri jo judesius tvarkingai. Jie gali nesunkiai išvengti atakų. Maksimalus išlaikomas bėgimo greitis yra 75km/h
50 ~Nežmogiškas. Tai greitis prilygstantis greičiausiems žemės žinduoliams ir neprilygsta jokiems žmogiškiems standartams. Tokiame greityje paprasti žmonės nebesugeba sekti ir jų judesiai tampa migloti. Išvengti paprastas atakas tampa vaikų žaidimas.
75 ~Gyvenanti Migla. Tiktai greičiausi gyvuliai gali pasiekti tokį greitį. Jų judesiai visada yra migloti ir tampa visiškai neaiškus įprastiems žmonėms. Jie lengvai gali išvengti greitų atakų, be jokio vargo.
Ištvermė
Ištvermė tai veikėjo tvirtumas. Pagrinde ištvermė nusako veikėjo gynybą, tačiau tai nurodo ir pasipriešinimą nuodams, ištvermė klimato kaitai (šaltis, karštis), bei pakantumą žaizdoms. Veikėjai su didelę ištvermę gali išgyventi smūgius, kurie paprastus žmones nužudytų.
2 ~Gležnas. Tokie veikėjai laikomi ne sveikais. Jie turi tendencija pasigauti ligų, nes net silpni virusai palaužia jų sistemą. Jie sunkiai išlaiko orą ilgiau nei kelios sekundes ir bėgti sugeba vos keletą minučių. Kovose, vidutiniškas vyras laisvai nugriautų vienu smūgiu. Kovoti pilnom jėgom gali vos keletą minučių, po kurių jie būna visiškai išvargę.
5 ~Vidutiniškas.Vidutiniško vyro ištvermė, Jie gali išlaikyti kelis smūgius prieš krentant ant žemės. Jie turi įprastą apsaugą prieš karštį ir šaltį, Gali bėgioti ilgą laiką ir sugeba pilnu greičiu bėgti keletą minučių. Jie gali išlaikyti orą apie 30 sekundžių ir gali kovoti pilnomis jėgomis apie 10 minučių prieš išvargstant.
10 ~Tvirtas. Toks ištvermės lygis rodo kūno tvirtumą ir sveikumą. Tokie veikėjai retai pasiduoda lygoms ir gali ištverti daugiau smūgių prieš krentant ant žamės nei įprastas vyras. Įsipjovimai ir nusibrozdinimai gyja greičiau nei įprasta. Jie gali ilgai iškentėtį ledinį šaltį ar deginantį karštį. Nuodai veikė greitai ir todėl organizmai greičiau pagamina anti toksinus. Jie gali bėgti apie valandą ir sugeba išlaikyti orą virš minutės. Jie gali rodyti savo galią apie 30 minučių prieš pasiduodant nuovargiui.
30 ~Sportininkas. Žaizdos kurios palaužtų žmogų priimamos kaip sunkus sužalojimai ir jie gija dvigubai greičiau nei įprastas žmogus. Jie gali giliau veikti sužaloti. jie bėgioja taip pat lengvai kaip kiti vaikšto ir gali bėgti labai ilgą laiko tarpą. silpni nuodai ir vidutiniškos ligos yra visiškai neveiksmingi, o stipresni/os išgyja daug greičiau. Su tokia ištverme sugeba priimti dešimtis smugių. Realus karštis ir šaltis neveikia tokio veikėjo. Orą gali išlaikyti apie penkias minutes ir gali kovoti pilnomis jėgomis apie dvi valandas prieš suveikiant nuovargiui.
50 ~Gyvuliškas. Smūgiai, kuriems net tvirti vyrai pasiduotų, tampa lengvai ištveriami. Tokie veikėjai taip pat gali bėgti valandas neišmušus prakaito. Jie niekada neserga išskyrus užsikretus retai ir mirtinai ligai. Net sunkios žaizdos gyja labai dideliu greičiu. Jie atsigauna nuo nuodų gasdinančiu greičiu ir yra paveikiami tik stipriausių nuodų. Jie gali išlaikyti orą ilgiau nei 10 minučių ir valandas gali laikyti pilnas jėgas. Karštis mažesnis už virimo ir šaltis mažesnis už pilną ledijimą visiškai neveikia tokio veikėjo.
75 ~Metalinis. Keletas atakų gali būti ignoruojami, tik daugelis stiprių atakų bus pripažintos. Nehigieniškas gyvenimas ar prasta mityba neturi įtakos jų sveikatai. Sugeba atsikratyti mirtinų lygų ir stiprių nuodų greičiau nei per dieną. Maistas ir vanduo yra tik savaitinis reikalavimas, jų kunai gali neilsėdami ir veikiantis pilnomis jėgomis būti ilgiau nei puse dienos. Gamta ir temperatura veikia tokius veikėjus tik kai siekiama ekstremalumo.
Mutacija
Mutacija tai išskirtinis bruožas žymintis išskirtinės galios valdymą. Jos negalima paprastai kelti gautais taškais, nes ji yra skaičiuojama nuo turimų taškų. Paėmus visus gautus taškus su pradiniais ir padalinus iš trijų gaunama Mutacija. Jeigu skaičius yra ne sveikasis, tada suapvalinama žemyn (jeigu yra 8,9999 , vis tiek bus 8 ). Mutacija nusako pagrindinės galios stiprumą, o puse mutacijos papildomos galios (PVZ: Jei aš valdau nuodus ir galiu sukurti energijos bangas bei mano mutacija yra 15, tai nuodų valdymas bus 15 mutacijos, o energijos bangos bus 7). Aš padarysiu valdymo formą, dėl kitokių galių atsakysiu tarp statų.
2~ Neatradęs
5~ Išmokęs
10~ Įvaldęs
30~ Monstras
50~ Galios Saugotojas
75~ Dvasia
Statsus keičiančios galios
Daugelis renkasi papildomą galią kaip padidintą greitį ar kitą bruožą. Tokiu atveju nustatoma mutacijos įtaka statsams. atskaičiavus priskiriama mutacijos skaičių verčiame statsais. Ir jei juos priskiriame atitinkamiems bruožams. Pavyzdžiui Taki turi antra galią kaip padidintas greitis ir jėga, o mutacija yra 20. Tai 20/2 gaunasi 10 ir šiuos dešimt padaliname į greitį ir jėgą. Reiškia abu statsai pakeliami 5 vienetais. Tokie pliusai neskaičiuojami skaičiuojant turimą mutaciją.
Kaip gauti taškus?
Taškus gauti nėra sunku. Jums tereikia kurti RP. Po kiekvienos temos mes skirsime taškus, tačiau daugiau nei vieno taško į dieną neįmanoma gauti. Pačius kriterijus mes laikysime paslaptyje. Už statų nesilaikymą ar prastesnį RP mes mažinsime taškus. Taip pat vertintojai gali skirti papildomus taškus už įdomumą, originalumą ar kitus bruožus. Šitie taškai priklauso nuo pačio vertintojo, todėl įtikti vertintojui nepatartina, nes gali vertinti kitas. Taškai pradedami skaičiuoti nuo dabar, todėl tik temos atsiradusios po šitos bus vertinamos.
13 zona :: Pagrindinis :: Pranešimai
Puslapis 1 iš 1
Permissions in this forum:
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
|
|
Tr. 05 29, 2013 10:31 pm by Blooded
» Šventei besiruošiant
Sk. 05 19, 2013 1:35 pm by Algraud
» Naujas RP forumas
Pir. 04 22, 2013 1:43 pm by Algraud
» Apie bet ką
Antr. 04 16, 2013 4:56 pm by Algraud
» TAKI SANDO PATVIRTINIMAS
Tr. 04 03, 2013 7:40 pm by Blooded
» Al March
Št. 03 23, 2013 12:13 pm by Algraud
» 0499 Al March
Kv. 03 21, 2013 8:42 pm by Algraud
» 0444 Alm Riley
Pir. 03 18, 2013 7:44 pm by Algraud
» Nakties Žudikas
Antr. 03 12, 2013 6:02 pm by Algraud